آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 47؛3
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 47؛3
تاریخ : جمعه 23 اسفند 1392
نویسنده : RmZiRn
برای رایانه؛
شاید برای شما هم پیش آمده است که اطلاعات مهم و ارزشمند خود را به اشتباه در عرض چند ثانیه پاک کرده باشید برای بازیابی آن‌ها دریچه نرم افزار R-Studio Network Edition را معرفی می کند که ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات برای متخصصان، مهندسان سیستم و مدیران شبکه می‌باشد با این نرم افزار می‌توان داده ها و اطلاعات مختلف از دست رفته از TCP/IP را بازیابی کرد. از ویژگی های جالب این نرم افزار پشتیبانی از فایل های FAT (FAT12, FAT16, FAT32), NTFS, NTFS5 است.

 

 


EagleGet برای رایانه؛
نرم افزار EagleGet مدیریت دانلود جدیدی است که تازه پا به این عرصه گذاشته و سازندگان آن گفته اند که آینده خوبی در پیش روی این نرم افزار است. EagleGet امکان دانلود فیلم از سایت های اشتراک گذاری فیلم را دارد و به گفته سازندگانش سرعت دانلود شما را تا 6 برابر افزایش می دهد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار دانلود، امکان ادامه دانلود و پشتیبانی کامل از پروتکل‌هایی مانند HTTP ,HTTPS ,FTP ,FTPS ,SFTP ,MMS ,RTSP اشاره کرد.


 


برای رایانه و اندروید؛
امروزه بیشتر مقالات و کتاب‌های الکترونیک از فرمت رایج PDF استفاده می‌کنند. برای مطالعه کتاب‌های الکترونیک نرم افزارهای متعددی وجود دارد اما نرم افزار Foxit Reader برای رایانه و Foxit Mobile برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید فایل موردنظرتان را باز کرده، مشاهده و ویرایش کنید. این برنامه امکاناتی همچون زوم بر روی نوشته ها، جستجوی کلمات خاص، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش و... را در اختیار شما قرار می‌دهد.


 


 
برای اندرویدی‌ها؛
نرم افزار Loader Droid PRO download Manager ابزاری برای دانلود فایل ها از اینترنت می‌باشد، این نرم افزار محبوبیت فراوانی در بین کاربران دارد و در گوگل پلی از 5 امتیاز 4.7 را به خود اختصاص داده است. اگر به دلیل قطعی اینترنت فایل دانلود شما ناقص بماند با این برنامه شما قادر خواهید بود ادامه فایل را بعد از اتصال اینترنت دانلود کنید.


 


شمارش معکوس پایان سال 92 شروع شده است و تنها کمتر از ده روز به پایان سال 1392 و شروع سال 1393 باقی مانده است. از این رو برای کاربران ویندوز فون نرم افزاری را معرفی می کنیم که می توانید پیامک ها عید نوروز خود را از آن استخراج کنید.
 
   

 


 
اندروید و جاوا؛
باد صبا یک تقویم فارسی و اسلامی است که به منظور فرا رسیدن سال 1393 هجری خورشیدی برای سیستم عامل اندروید و جاوا معرفی می‌کنیم. این تقویم دارای امکانات و قابلیت‌های جالب و زیادی است که توسط موسسه موج همراه به صورت رایگان عرضه شده است. این تقویم دارای ویجتی اختصاصی برای نمازگزاران است که اذان را با صدای دلنشینی برای شما پخش می کند.


 


 
برای رایانه؛
SoftPerfect Network Scanner یکی از حرفه‌ای ترین برنامه‌های شبکه‌های اینترنتی می‌باشد، که به صورت حرفه‌ای می‌تواند چند کاربرد اسکن از اجزای مختلف شبکه در لایه های موجود را انجام دهد که برای مدیران شبکه می‌تواند بسیار مهم و حیاتی باشد.


 


برای اندروید
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ همان‌طور که می‌دانید بسیاری از دستگاه‌های هوشمند امروزی با پشتیبانی از فناوری OTG این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به ‌راحتی ماوس، صفحه‌کلید، حافظه فلش و بسیاری از دستگاه‌های دیگر را به تلفن همراه یا تبلت خود متصل و از آن ها استفاده کنید. حال این برنامه برای بررسی میزان دسترسی شما به استفاده از امکانات otg ارائه شده است. آیا می‌دانید دستگاه شما از OTG پشتیبانی می‌کند یا خیر؟

 

 


SunCalendar
برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان است که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری خورشیدی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) دارد.


 


برای اندروید؛
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که در هنگام خواب شما چه حرکاتی را انجام می دهید؟ این نرم افزار Smart Alarm Clock ویژه مدیریت و نشان دادن وضعیت جسمانی شما در حالت های مختلف خواب هست. برنامه می تواند حرکات شما را در خواب های عمیق، سبک و دراز مدت بررسی کند و از شرایط حرکتی شما در حالت های مختلف نمودارهای تحلیلی تهیه کند. برنامه علاوه بر آنالیز حرکات در خواب دارای ابزار و امکاناتی چون پیش بینی وضعیت آب و هوا، ساعت هشدار و ساعت هوشمند است.

 


اندروید، ویندوزفون، جاوا و ios؛

با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز و افزایش مسافرت های بین شهری دریچه قصد معرفی چند نرم افزار محبوب و کاربردی برای مسیریابی و یا مکان یابی را دارد. شما می توانید با استفاده از این نرم افزارها به هر جای کشور بدون مشکل پیدا کردن مسیر سفر کنید.


 


 
Virtual CloneDrive این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا قادر باشید نرم افزارهایی را که برای اجرا شدن به سی دی یا دی وی دی احتیاج دارند، بدون نیاز به حضور فیزیکی سی دی یا دی وی دی مورد نظر، از روی هارد دیسک سیستم اجرا کنید. فایل‌های Image تولید شده به وسیله CloneDVD یا CloneCD می‌توانند در یک درایو مجازی از هارد دیسک یا شبکه، نصب شده و با آن ها به همان شیوه ای که از درایو CD / DVD استفاده می شود، رفتار کرد.

 

 


ویژه اندرویدی ها؛
این برنامه XnSketch Pro  یکی از کامل ترین نرم افزارهای موجود برای خلق عکس های هنری در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید عکس های موجود در گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به عکس های کارتونی و هنری تبدیل کنید. در محیط نرم افزار هیچ گونه تبلیغی وجود ندارد، این ویژگی سبب می شود تا کاربر با تسلط بیشتری اقدام به تبدیل تصاویر کند.

 


 
WinRAR برای رایانه و اندروید؛

این بار معرفی یک نرم افزار قدرتمند و بهترین نرم افزار فشرده سازی را داریم، نام این نرم افزار WinRAR است که محصول لابراتورهای شرکت RAR می باشد. این نرم افزار را بعد از هر بار نصب ویندوز، شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می‌کنند.

 


 
سه، دو، يک...حرکت؛
با استفاده از این نرم افزار VidTrim Pro – Video Editor می توانید در تلفن همراه اندرویدی خود اقدام به ویرایش و سفارشی سازی ویدئوهای مد نظرتان کنید. برنامه ابزارهای ویرایشی مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد که برخی از آن ها عبارت اند از: افکت های متنوع، ابزار اشتراک گذاری، پارت بندی، جدا کردن صدا و ... . کار با نرم افزار بسیار آسان است و می تواند شما را به یک تدوینگر حرفه ای تبدیل کند.

 


برای اندرویدی‌ها؛

تلفن همراه‌تان را به کنترل تلویزیون تبدیل کنید + دانلود نرم افزار

گم شدن کنترل تلويزيون بارها و بارها اتفاق می‌افتد پیدا کردن این وسیله کوچک کار آسانی نیست اما اگربه دنبال نرم افزاری هستید که گوشی همراه شما را به کنترل تلویزیون تبدیل کند دریچه نرم افزار Smart IR Remote را برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی معرفی می کند.


 

 



گزارش از: سالار واعظی

 




 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409